Pengikut

Khamis, Januari 26

Kenangan Sungkai KITA (Murabbi 08)

salam sayang buat pembaca yang disayangi lillahitaala ^__^






mcm biasa~ sedang lepak2 cari nota2 kuliah di internet..
sambil2 tu intai2 gambar-gambar lama dlm hard disk yg dah berhabuk nih... MEMORI BETUL!






senyum sikit ^_^
senyum banyak ^____^
senyum tambah manis lag ^__________^
senyum sampai nampak gigi  (^_^" ).... hehehe






tersenyum tak berenti-renti bila bukak folder SUNGKAI 23.8.2011
comel betul MURABBIAN O8 ni! 






kelas kita mmg jarang buat jamuan... ana faham... sbb kite takde duit kn? kan3?
kalau nk buat pun mesti ada event, sama ada ibu belanja, gerko... and...tak ingat~
hehe xpe2.. yg penting nikmat ukhwah itu perlu sampai ke Syurga .. betul tak?




"SWEETNYA UKHWAH..... MANISNYA TARBIYAH"


FRIENDS TILL JANNAH OK!


IKHWAH Sang Murabbi o8


Dari kiri : Mursyid, Arif, Yazid, Asyrawi, Mohamad, Amrullah
tiada = muhamad K


kiri (dari depan ke belakang) : Kak zati, Syakirah, Amirah, ........ , kak iqa
kanan (depan ke belakang) : Fatin, Kak ima, Airat, Hamizah
tiada dlm gmbr : Fazlin, Shima, syikin


makanan sungkai yang dibelanja oleh ibu tersayang! alhamdulillah ^_^ kenyang~


p/s : pesanan buat Ketua Kuliah dan Penolong Ketua Kuliah = "jom JAULAH pula!"







Tiada ulasan:

Terdapat ralat dalam alat ini